2007. december 4., kedd

Wind Protector Kesztyű



Beköszöntött a hideg bármennyire is nem akartam elfogadni, mivel nem vagyok hajlandó leszakadni a nyeregről ezért valami melegebb kesztű után néztem. M-wave márka nem mondott sokat nekem bár pár terméküket már próbáltam de ez az árban igen csak jó kesztyű megtetszett.
Semmi extra zselé, börbevarrások, műanyag protectorok, elektromos fűtőszál stb. nincsen benne.
Gurultam vele egy könnyedet de nem fújta át a szél a legnyagyobb örömömre. Fekete, nem hivalkodó a csukló részen össze lehet húzni gyorsan, az oldalán van Scotchlite 3M fényvisszaverő csík a teljsen vak autósok szemének. A kesztyű belső oldalán mini gumírozott pontok vannak, gondolom, hogy ne csússzon a kormányon bár nekem nem tűnt csúsztatható anyagnak egyáltalán. Talán vizesen majd látom óriási előnyét a kis tapadóknak!? A mutató és a hüvejk ujj közötti felületen külön íves darabból van szabva a varások és a könyebb mozgás érdekében, remélem e miatt nem is szakad ki olyan könnyen mint az ezt megelőző gyengébb kesztyűim!?

Nincsenek megjegyzések: