2007. december 4., kedd

Lupine ideiglenesen a Bianchi-n







Átmenetileg felraktam a régi országútimra a Lupine lámpámat, had szokják egymást. Én pedig gyűjtöm vele a tapasztalatokat addig is még nincsen kész a montim vagy meg nem jön a recum!?Fejjel lefelé építettem fel a lámpát mert azt akartam, hogy ne legyen a kormány felett és így pont nem takarja ki egyetlen bowden sem elvileg a fényét. A régi acélvázas országútimnak meg olyan vékony a felső vázcsöve, hogy kétszer is megtekerhetném rajta a Lupine aksi pakjának tépőzáras fedelét.A kormányra pedig beszereztem egy Peppi kapcsoló rögzítőt is ami ugyanolyan rögzítésű mint a lámpa maga. Vastag rugalmas gumi gyűrű feszíti a kormányra. Igényes alu test gumi és műanyag aljzattal.Mivel a lámpa alapból jobboldali kapcsoló elhelyezésre van kialakítva ezért a kormány alatti lámpám miatt én a kapcsolónak a bal oldalt választottam szorosan a fékkar mellé.
Ami már a kezdeti kapcsolgatásaim alatt is feltűnt: a lámpába még az alacsonyabb világítási fokozatban sem szabad belenézni mintahogyan a gyár is írj mert maradandó látás kiesést okozhat :) , a kapcsolónak az aktuális leddel jelzett fokozaton kívűl van még egy kék háttérfénye is ami a kapcsoló alaplapjának hátulján van elhelyezve és így a Peppi tokban is szépen átvilágítja az átlátszó házát a kapcsolónak. Természetesen így még nehezebb mellényúlni a kapcsolónak sötétben ha csak fényerőt akarunk váltani. Reménykedem a tompítottt fény nem fog közlekedési baleseteket okozni mert lefelé fordítottam a lámpát az úttestre.
Rögzítés: mint írtam is gumi gyűrűs, a feszítés erejéből ítélve extrém körülmények között is biztos rögzülést biztosít.
Kábelek: ránézésre nem hidegen merevedő és azonnal repedező gumi huzalokról van szó. A + ban kapott kábellel akár az ülés alá is tehetném az aksit az ülés táskába ha igény lenne rá, elvileg a sisak világításhoz mellékelik a kábelt.
Méretek: sokkal kisebb az akksi pakk és a lámpa is mint gondoltam

Nincsenek megjegyzések: