A magazinban való megjelenést követően a teljes teszt olvasható a Bikemag oldalán is!
Minőségi fotókkal és szakértelemmel elkészített cikk, ajánlom minden kedves érdeklődőnknek!
A hátsó váltó alacsonyságát, illetve a láncfeszítő kar alacsonyságát kicsit pontosítanám: az tökéletesen igaz, hogy alacsonyan van, viszont az kérdéses mikor tud valaki olyan közel gurulni a kerékpárjával a járdaszegélyhez, hogy a láncfeszítőt elérje a járda???Azért is ügyes képességű kell legyen mert olyankor a hajtókar és a pedál a teljes fordulat alatt bele ütközne a járdaszegélybe úgyszintén...-ez normál kerékpárral is így van ugyebár!Természetesen a pedál széle ráadásul sokkal szélesebben van mint a váltó láncfeszítője, ezáltal is megköveteli a távolságtartást a járdától.
Nem kellemes semmilyen kerékpárral olyan közel kerékpározni a járdához, hogy minden fordulat alatt felfekszik a pedál a járdára mivel így igen komoly esélyünk van ugye elesni...
A láncfeszítő kar hosszára pedig szükség van összecsukott állapotban mert olyankor a lánc hossz változik és pont a hossz miatt nem tud leesni összecsukva a lánc illetve nem tud lötyögni és károsítani a fényezését a váznak!
A Birdy modellekről bővebben->
2008. június 30., hétfő
Birdy light teszt a Bikemag.hu-n
Bejegyezte: KGST dátum: 13:41
Címkék: Birdy, Birdy Light
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése